JJC Zeewolde

11-07-2018

23 juni 2018

JJC Zeewolde

Deze wedstrijd een keer een ander format, namelijk twee keer een korte triathlon achter elkaar. Dit zorgde van tevoren voor veel stress en nadenken over het logistieke gedeelte van zwemmen-fietsen-lopen-zwemmen-fietsen-lopen. Nadat ik bijna twee weken niet heb getraind door griep, en nog steeds niet beter te zijn, de race ingegaan zonder verwachtingen. Na aankomst ben ik eerst gaan infietsen en daarna naar het inschrijfbureau gegaan. Daar heb ik mijn startnummer opgehaald en mijn vader een bandje heb gegeven om de wisselzone in te komen zodat hij mijn spullen weer kon klaarleggen voor het tweede gedeelte. Daarna mijn spullen klaargelegd en de watertemperatuur gevoel te hebben. De tijd vloog voorbij en was het tijd voor de start. Tijdens het eerste zwemonderdeel voelde ik al dat het niet echt mijn dag zou worden, toch nog ergens in het midden het water gekomen. Na een goede wissel de fiets opgesprongen en samen met trainingsmaatje Luna samengewerkt op de fiets, waarbij we iedereen behalve de twee koplopers hadden ingehaald, de fiets af en begonnen aan het lopen. Na steady looponderdeel mijn badmuts en bril aan het einde opgedaan mijn schoenen uitgedaan en in het water gesprongen voor het tweede zwemonderdeel. Bij het tweede zwemonderdeel nog een aantal mensen ingehaald, alleen begonnen aan het fietsonderdeel. Daarna bijgehaald door Maud en samen verder gefietst, later ook nog Iza bijgehaald en met zijn drieën verder gefietst. De energie was inmiddels op dus alles wat ik nog over had gegeven. Uiteindelijk als 10de geëindigd, toch wel tevreden over de race terwijl ik nog steeds ziek was en minder heb getraind.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin