JJC Haarlemmermeer

11-07-2018

20 mei 2018

JJC Haarlemmermeer

Vandaag stond de wedstrijd in Haarlemmermeer op het programma, de week daarvoor hadden we het parcours al verkend dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Drie uur voor de start was ik aanwezig en heb ik rustig mijn spullen gepakt en ben naar het evenemententerrein gelopen. Daar heb ik mijn startnummer opgehaald en de wisselzone verkend. Daarna was het tijd om mijn spullen in de wisselzone te zetten, daar zag ik dat ik een mooi plekje op de hoek had gekregen. Nadat ik mijn spullen had klaar gezet ben ik rustig gaan inlopen en heb ik nog even in het zonnetje gezeten voordat de briefing begon. Na de briefing ben ik naar de start gegaan en heb ik nog even ingezwommen. Vervolgens een mooi plekje aan de zijkant gevonden te hebben begon de wedstrijd. Na een slechte start in het gedrang gekomen en niet lekker in mijn ritme kunnen komen, als 11de het water uit. Zeker niet gewend van mezelf dus besloten het te vergeten en alle focus op het lopen en fietsen te leggen. Na een goede wissel de fiets op gesprongen. Het hele eerste deel alleen moeten fietsen en later nog wat mensen opgeraapt maar eigenlijk alles alleen gefietst. Daarmee een 6de fietstijd neergezet, na een goede wissel sterk begonnen aan het lopen. Nog door een iemand ingehaald en een aantal deelnemers zelf ingehaald. Na een goed looponderdeel, 10de tijd, helaas de eindsprint verloren en geƫindigd op de 8ste plaats. Al met al toch wel tevreden voor de eerste triathlon van het seizoen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin